Tjena ! NY blogg :D

Tjena ! hoppas att nån kommer läsa den här bloggen ... de vet man ju inte .. Jag är en tjej, 14 år som  ääälllssskkkaaarrr att pyssla !! Nu är min nya fluga att virka, virka amigurumisar :D det är jätte skoj ! Alla borde pröva på det ! ses senare..ska sätta in en bild på ett av mina alster ! Ajjoo, just de ja... e de nån som vet en bra sida om finlands histora ? Har prov den hä veckan o behöver hjääälp :D

Kram Jessan <3Det här är en av mina första amigurumin ( som blivit färdig...) och mönstret hittar du på amigurumi på svenskas blogg http://amigurumipasvenska.blogspot.com/   ja..lite konstig blev den kanske men min vän som fick den i vändags present blev jätte glad ! Och det är ju tanken som räknas :D See you later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0