Never Again !

ÅÅhh !!! Äntligen finns det nån som förstår att fast man är liten och smal så behöver man inte vara anorektiker ! Det finns en läkare på barnklinken i H:fors som har förstått detta dilemma. Det är nämligen så att jag är ganska liten ( 153.4 cm, 29.2 kg och är 14 år) och har under ett antal år gått på kontroller. Nu har de äntligen tagit ett beslut om att jag inte behöver gå på dessa påfrestande kontroller och att jag är frisk tjej som INTE har anorexi !
Såååå skönt ! Jag avskyr nämligen att vara på sjukhus och jag svimmar eller för en väldig yrsel varje gång jag är på blodprov eller liknande. Detta kommer inte hända på en tid ! Jag upprepar mig vah skööönt !

/ kram Jessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0